Najboljše popuste najdete v naši aplikaciji.
Namesti

Možnosti dostave

Pošta slovenija - dostava na dom (5,15 €) , po povzetju (1,25 €)

- dostava neposredno v vaše roke
- informacije o terminu dostave dobite preko e-maila ali SMS-a
pri naročilu do 14:00 ure je standardni rok dostave 3 delovne dni. Sledenje pošta
- plačilo po povzetju, možno plačilo kurirju ob prevzemu pošiljke, z gotovino ali s kartico

 
Pošta Slovenije - prevzemna mesta (5,15 €) , po povzetju (1,25 €)

- dostava na prevzemno mesto
- informacije o terminu dostave dobite preko e-maila ali SMS-a
- pri naročilu do 14:00 ure je standardni rok dostave 3 delovne dni. Sledenje pošta
- plačilo po povzetju, možno plačilo kurirju ob prevzemu pošiljke, z gotovino ali s kartico

  

GLS - dostava na dom (6,15 €) , po povzetju (1,25 €)
- dostava neposredno v vaše roke ali na prevzemno mesto
- če naredite naročilo do 14:00, je standardni čas dostave 3 delovne dni
- informacije o terminu dostave dobite preko e-maila ali SMS-a
- plačilo po povzetju, možno plačilo kurirju ob prevzemu pošiljke, z gotovino ali s kartico

Pošiljko lahko sledite preko povezave na spletnih straneh GLS.

 

 

Pri nakupu nad 80 eur je standardna dostava zastonj. 

Če imate kakršnakoli vprašanja, smo vam na voljo vsak delovni dan od 8. do 17. ure na naši telefonski številki za pomoč strankam +386 1 777 45 45 ali na e-naslovu: info@zoot.si

 

Možnost plačila

PayU in PayPal

Naročeno blago bo odposlano na dan, ko bo plačilo pripisano na naš račun.

  

Po prevzetju / Plačilo ob prevzemu

Znesek plačate v gotovini ob prevzemu paketa od službe za dostavo pošiljk ali pri osebnem prevzemu.

 

Če imate kakršnakoli vprašanja, smo vam na voljo vsak delovni dan od 8. do 17. ure na naši telefonski številki za pomoč strankam +386 1 777 45 45 ali na e-naslovu: info@zoot.si. Na voljo smo vam tudi v angleščini.

Reklamacije

Želite blago reklamirati?

Garancijska doba je zakonsko predpisana za obdobje 24 mesecev, potrdilo o nakupu (račun) pa ima za naše blago veljavo tudi kot garancijski list. Reklamacije zaradi napak, ki so posledica nepravilne uporabe ali normalne obrabe, niso možne, kot neveljavne pa bodo zavrnjene tudi reklamacije, oddane na neustrezen način. Kupec mora reklamacijo uveljaviti takoj, ko odkrije okvaro/napako. Reklamacije bodo obravnavane skladno s priporočili proizvajalca blaga oziroma njegovega zastopnika. Najdaljši čas, ki ga za obravnavo reklamacije dovoljuje zakon, je 30 dni, vendar pa bomo vsak zahtevek poskušali urediti čimprej.

Ali želitě vrniti ali zahtevati blago, kupljeno na BIBLOO.SI? Sledite tem navodilom.

Postopek reklamacije:

1. Izpolnite obrazec za oddajo reklamacije, ki je na voljo v podatkih o naročilu, ali pa si ga prenesite tukaj in ga dodajte v paket skupaj z blagom.

2. Priložite kopijo potrdila o nakupu (računa).

3. Paket pošljite priporočeno na naslov:

A. Pušaver - EXPANDECO – ZOOT / BIBLOO
Šarhova ulica 35
2331 Pragersko
Slovenija

 

4. Paketa ne pošiljajte s plačilom po povzetju. Takšne pošiljke ne bodo prevzete.

5. Pošiljanje blaga s strani kupca vedno krije kupec sam. Če bo reklamacija priznana, vam bomo plačano poštnino povrnili.

Prenesite obrazec za oddajo reklamacije.

Menjava artiklov

Če vam velikost artikla ne ustreza in ga želite zamenjati, lahko blago vrnete in mi vam bomo poslali artikel v drugi velikosti, če je ta na zalogi.

Ali želitě vrniti ali zahtevati blago, kupljeno na BIBLOO.SI? Sledite tem navodilom.

Postopek menjave artiklov:

1. Na naši spletni strani preverite, ali je dana številko artikla, ki ga želite zamenjati, na zalogi.

2. Blago, ki ga želite zamenjati, ne sme kazati znakov obrabe in mora biti zapakirano v prvotni embalaži z vsemi etiketami proizvajalca.

3. Izpolnite obrazec za oddajo reklamacije, ki je na voljo v podatkih o naročilu, ali pa ga prenesite tukaj in ga dodajte v paket skupaj z blagom.

4. Priložite kopijo potrdila o nakupu (računa).

5. Paket pošljite priporočeno na naslov:

Naslov odpremne pisarne:

A. Pušaver - EXPANDECO – ZOOT / BIBLOO
Šarhova ulica 35
2331 Pragersko
Slovenija

 

6. Pošiljko oddajte v 30 dneh od datuma prejetja blaga.

7. Paketa ne pošiljajte s plačilom po povzetju. Takšne pošiljke ne bodo prevzete.

8. Pošiljanje blaga s strani kupca vedno krije kupec sam. 

Vračilo blaga

 

Če s kupljenim blagom niste zadovoljeni, ga lahko vrnete in mi vam vrnemo denar. Če boste vrnili celotno naročilo, vam bomo povrnili tudi poštnino, če je bila ta krita v prvotnem naročilu. Rok za vračilo blaga smo podaljšali na 30 dni. Tako imate dovolj časa, da oblačila in dodatke preizkusite in v miru premislite o nakupu. Vrnjene artikle obdelamo v najkrajšnjem možnem času, najkasneje vsaj 14 dni od njegovega
prevzema.

Ali želitě vrniti ali zahtevati blago, kupljeno na BIBLOO.SI? Sledite tem navodilom.

Postopek vračanja blaga:

1. Blago, ki ga želite vrniti, ne sme kazati znakov obrabe in mora biti zapakirano v prvotni embalaži z vsemi etiketami proizvajalca.

2. Izpolnite obrazec za oddajo reklamacije, ki je na voljo v podatkih o naročilu, ali pa si ga prenesite tukaj in ga dodajte v paket skupaj z blagom.

3. Priložite kopijo računa (fakture).

4. Paket pošljite priporočeno po pošti, na naslov:

A. Pušaver - EXPANDECO – ZOOT / BIBLOO
Šarhova ulica 35
2331 Pragersko
Slovenija

6. Pošiljko pošljite v 30 dneh od datuma prevzema blaga.

7. Paketa ne pošiljajte s plačilom po povzetju. Takšne pošiljke ne bodo prevzete.

8. Pošiljanje blaga s strani kupca vedno krije kupec sam.

Kontakt

Podatki za izvedbo plačila:

Digital People, a.s.
Rozkošného 1058/3
150 00 Praha 5 - Smíchov

Matična št.: 28197071

ID za DDV: SI64758435

AT (eur)
DIGITAL PEOPLE AS
CITIBANK EUROPE PLC, AUSTRIA BRANCH
IBAN: AT901814000708700002
BIC: CITIATWX

E-naslov: info@zoot.si
Telefon: +386 1 777 45 45

Naša služba za pomoč uporabnikom vam je na voljo vsak delovni dan od 9. do 17. ure. Na voljo smo vam tudi v angleščini.

Na vrh