Najboljše popuste najdete v naši aplikaciji.
Namesti
Tommy Hilfiger in Calvin Klein ekstra -30 % na vse Prikaži >>

Pogosto zastavljena vprašanja

Je blago na zalogi?

Da, vse blago iz ponudbe v naši spletni trgovini imamo na zalogi in je takoj pripravljeno za odpošiljanje.

Kako naj vam blago vrnem?

Če s kupljenim blagom niste zadovoljeni, ga lahko vrnete in mi vam vrnemo denar. Če boste vrnili celotno naročilo, vam bomo povrnili tudi poštnino, če je bila ta krita v prvotnem naročilu. Rok za vračilo blaga smo podaljšali na 30 dni. Tako imate dovolj časa, da oblačila in dodatke preizkusite in v miru premislite o nakupu. Vrnjene artikle obdelamo v najkrajšnjem možnem času, najkasneje vsaj 14 dni od njegovega prevzema.

Postopek vračanja blaga: 1. Blago, ki ga želite vrniti, ne sme kazati znakov obrabe in mora biti zapakirano v prvotni embalaži z vsemi etiketami proizvajalca. Iz higienskih razlogov vračilo spodnjega perila in kopalk, ni možno. 2. Izpolnite obrazec za oddajo reklamacije, ki je na voljo v podatkih o naročilu, ali pa si ga prenesite tukaj in ga dodajte v paket skupaj z blagom. 3. Paket pošljite priporočeno po pošti, na naslov: FROGMAN s.r.o. / 4116C
Zagrebška c. 106
2510 Maribor
Slovenia

4. Pošiljko pošljite v 30 dneh od datuma prevzema blaga. 5. Paketa ne pošiljajte s plačilom po povzetju. Takšne pošiljke ne bodo prevzete. 6. Stroške pošiljanja blaga vedno krije kupec sam.

Kdaj bom prejel/a naročeno blago?

Pošiljko vam običajno dostavimo v 3 delovnih dneh.

Blago želim vrniti. Čez koliko časa mi bo povrnjen denar?

Denar za vrnjeno blago vračamo najkasneje v 14 dneh od dneva, ko prejmemo vrnjeno blago. O prejetju vrnjenega blaga in vračilu denarja vas bomo obveščali z elektronskimi sporočili.

Do kdaj lahko blago vrnem?

Blago lahko vrnete v 30 dneh, ne da bi podali razlog.

Kako naj izberem ustrezno velikost?

Pri večini izdelkov se nahaja tabela, s katero lahko primerjate velikosti. V primeru, da te tabele ni, lahko oddate povpraševenje, obrazec se nahaja na strani izdelka, pod gumbom Dodaj v košarico, z nazivom “Povpraševanje o blagu”, ali na epošto info@zoot.si.

Kako bo potekala komunikacija med kupcem in dostavno službo?

Ko bomo blago oddalli v dostavo boste prejeli potrditevo epošto s sledilno št., nato vas bo kontaktiral kurir dostavnega podjetja preko SMS sporočila in/ali preko epošte z informacijami o času dostave. S sledilno št. lahko sledite in preverite kje se naročilo nahaja.

Kako se odjavim od obvestil o novostih?

Od obvestil o novostih se lahko odjavite na spletnem naslovu www.zoot.si pod zavihkom Moj račun ali pa kliknite povezavo za odjavo od obvestil o novostih na koncu prejetega obvestila.

Lahko naročim različno velikost hlačk in nedrčka?

Da, to je mogoče, če blago ni zapakirano kot komplet.

 
Na vrh