Pozdravljena pomlad! Extra 20% popusta na vse s kodo SPRING20SIKonča se čez 171 ur 50 minut
+386 1 77 74 787 (med delavniki, 9-15)

Nimate moje velikosti ali kosa, ki ga potrebujem. Ali je mogoče donaročiti?

Če je to trenutna kolekcija, bomo zagotovo poskusili! Pri vsakem izdelku si lahko izberete sledi ceni/velikosti. To funkcijo najdete nad opisom vsakega izdelka ;) Kliknite, vnesite svoj e-naslov in želeno velikost (če ima izdelek izbiro velikosti), naš sistem pa vas bo samodejno obvestil takoj, ko bo kos/velikost na zalogi.

Te dokončane "Nadzornike" si ogledamo v osrednjem skladišču in če so na voljo, skušamo blago naročiti čim prej za vas.

Mi lahko svetujete, s čim lahko kombiniram izbrani kos?

Da, naša stilistka vam vedno poskuša ročno in s stilskim očesom priporočiti kose, ki se prilegajo skupaj. Ko kliknete kateri koli izdelek, spodaj najdete razdelek KAJ JE ZDAJ TRENDI, kjer si lahko ogledate, kaj ustreza. Noben sistem tega ne zmore, zato izkoristite oko naše stilistke in izgledajte odlično. To naredi samo za vas ;)

Blago mi ne ustreza. Kaj naj storim?

Blago lahko vrnete ali zamenjate v 14 dneh od dneva dostave. Neuporabljeno in čisto blago preprosto pošljite nazaj na naš naslov, skupaj s kopijo računa in pošiljki priložite dopis, ali želite blago vrniti ali zamenjati. V primeru zamenjave navedite za katero blago/velikost želite zamenjati. V primeru vračila blaga navedite številko bančnega računa, kamor želite prejeti denar.

Naslov za pošiljanje je:

ZOOT
Packeta International ZOOT DPD d.o.o.
ID: 94877590
(tracking number of the received parcel)Depot MariborTržaška cesta 432000 Maribor

Blago, ki ga vračate, previdno zapakirajte, da se izognete poškodbam. Če blago prejmete v škatli, ga pošljite nazaj na enak varen način. Čevlje prosimo vrnite v nepoškodovani in nepolepljeni originalni škatli. Na oblačilih in dodatkih so etikete dokaz, da blaga niste nosili.

Zaradi higienskih razlogov spodnjega perila ni mogoče vrniti ali zamenjati.

Vračam blago. Kako dolgo lahko pričakujem vračilo?

Denar vedno vrnemo v najkrajšem možnem času, vendar najpozneje v 14 dneh od dostave blaga na naš naslov:  

Packeta International ZOOT DPD d.o.o.
ID: 94877590
(tracking number of the received parcel)Depot MariborTržaška cesta 432000 Maribor

Res se trudimo po svojih najboljših močeh, zato počakajte nato nas kontaktirate, če denarja ne vrnemo v tem roku na vaš račun.

Ni vam potrebno skrbeti za svoj denar. To dokazuje zadovoljstvo več deset tisoč naših strank od leta 2008.

Želim reklamirati blago. Kako to storim?

V primeru reklamacije pošljite blago skupaj s kopijo računa in opisom napake.
Naslov je:

Packeta International ZOOT DPD d.o.o.
ID: 94877590
(tracking number of the received parcel)Depot MariborTržaška cesta 432000 Maribor

Vaš zahtevek bomo poskušali čim hitreje obdelati. Upoštevajte pa, da nismo proizvajalec blaga, ampak prodajalec. Vsako reklamacijo je potrebno obravnavati neposredno pri proizvajalcu, kar lahko podaljša obdobje reklamacije. Vendar po zakonu nikoli ne bo preseglo 30 dni.

O načinu obravnave reklamacije boste obveščeni po elektronski pošti ali preko službe za stranke.

Zaradi higienskih razlogov spodnjega perila ni mogoče vrniti ali zamenjati.